14.5.07

Ура, победили смо!

Ако примећујете дозу сарказма у наслову знајте да се нисте преварили. Ја генерално мрзим Евровизијско такмичење али сам на жалост био принуђен да га преседим јер сам био у неком друштву и није имало смисла да се искрадем да гледам Реал - Еспањол, као што би урадио да сам седео код куће.

Елем, честитке Марији Шерифовић на победи. Коначно да на тој Евровизији победи песма, која је по мени добра, а не сценски наступ. Треба рећи, истине ради, да конкуренција није била много јака. Мени је било невероватно да је Украјина завршила на другом месту, али након Лордија прошле године све се могло очекивати.

Е сад треба издржати поплаву тривијалности која ће да дође и лупетања о "Србији у Европи" и "свету који долази у Србију". Честитка Оли Рена ми је већ довољно згадила све(Боже, тај као да је реинкарнација неког члана Политбироа КПСС), ако будем гледао разне активисте "евроатлантских интеграција" како буду ово користили мислим да ћу емигрирати.

Иначе, став према Евровизији не мењам. А и како бих могао након свега што сам навео горе. То само може од мене да направи екстремисту.

No comments: