30.7.07

Црне мисли о животу без "Газеле"

Обично не радим постове у којима износим личне проблем али овога пута ћу да то учиним. Најављено је да ће у октобру почети поправка београдског моста "Газела" и да ће трајати до 2009!

Ова вест ме је бацила у очај, благо речено. Већ сада су на том мосту, услед изузетно великог броја аутомобила, невероватне гужве, а како ће тек бити када сузе траке само Бог зна. Уједно је и најављено да ће 15-так дана током поправљања мост бити потпуно затворен! Како преживети све ово? Ја још и не користим тај мост свакодневно, па ми се коса диже на глави, могу мислити шта размишљају људи којима је то основни пут до посла и куће. Још ако камионе не усмере на Остружницу...Ма нећу ни да мислим!

Ја сам тип који из дна душе мрзи саобраћајне гужве, а тога је услед силних и углавном непотребних поправки путева у Београду било тушта и тма протеклих година. Пре пар месеци шалио сам се како ћу на локалним изборима да гласам за оне који обећају да неће вршити никакве поправке путева за време свог мандата. Данас то кажем само пола у шали. А кад буду дошли избори, ко зна...

No comments: