1.10.07

Дерби

Код нас нешто увек мора да поквари савршен догађај. Тако је и судија Станковић покварио један изузетан дерби и слободно се може рећи, отео Звезди победу. Одакле да почнем? Можда од тога да је морао да избаци прво Жуку због два жута картона, а потом и Рукавину због (поврх свега недосуђеног) фаула над Короманом. Уместо тога избачени су били само Короман и Лукаш! Невероватно!

Звезда је први пут одиграла добро ове сезоне. Тешко је било наћи некога ко је у суботу увече био баш слаб. Короман је дефинитивно наш најбољи играч, Јестровић се показује као право појачање а врло добар је био и до сада безмало заборављени Колумбијац Молина. Били смо много ближи победи и поред силних проблема које имамо и наводно "страшне форме" комшија, али нису нам дали да славимо.

Овако треба наставити и потући убедљиво Гроцлин у четвртак па можемо са више оптимизма дочекати остатак сезоне.

4 comments:

milan MNE said...

sa najvecim zadovoljstvom citam tvoje komentare, drustveno politicke, ali vidim da si "ciganin" tj. nepopravljivi srbin ili kako vi sebe nazivate delija sto je u stvari turski vojnik granicar ili tako nesto. osim toga komentari , sportski , su ti toliko neumereni i jednoobrazno obojeni da prosto ne mogu da zamislim da ih pise ista osoba. rado, veoma rado sam citao tvoje komentare ali ovaj sa derbija je kao od nekog ostrascenog cankocediste ( btw i oni su "cigani"!). osim toga pokazao si koliko se razumes u fudbal nesuvislim komentarima kao da je ciganija sama igrala a ne da je bila u bunkeru. i plus podrzavas nevaspitanog tipa kao sto je koroman ili cica gurovic, ne verujem da ti nije drag i milicic a bogami moracu da se preispitam o dragom mi blogu jer si prekardasio. ne ocekujem ni objasnjenje ni izvinjenje jer vi cigani to ne znata (primer batica u skupstini).

Witch-king of Angmar said...

Не знам шта да ти кажем. Из тог "бункера" смо створили боље шансе од вас. Јестровић сам на пет метара два пута, Молина целу вашу одбрану предриблао па лоше шутнуо...И не знам шта ти значи оно да су "чанкочедисти" звездаши. Од Александра Вучића ћеш тешко наћи већег, ишао је на гостовања у она "добра стара времена". Сад он и ја треба да се одрекнемо клуба зато што су се нашле неке шуше које су се пришљамчиле да би оставили утисак на клинце, је ли?

milan MNE said...

a sad hladne glave...ipak je samo (mafijaski?) sport srbije u piatanju..zavrsavam sa cinjenicama . broj kornera, suteva na i u okvir gola, posed lopte, broj faulova i na kraju krajeva broj kartona pokazuje sve tj. premoc partizana..necu vise o tome...a sto se tice onog sto ne razumes da pojasnim: veliki zvezdasi ( gani!) su i ceda jivanovic i hromi daba debeloguzi canak, i prvi ciganjski nos batic, izdajnik draskovic, body gard sutanovac, zika paauk, posteni miskovic....kaazes da ne bi ostavio voljeni klub zbog par prisljamvenih.....ja razmisljam da ostavim drzavu u kojoj oni nesto znace, ja sam nekako mislio da je to i tvoj stav dok citah tvoje komentare, mada odavno ni u sta nisam siguran i jos manje verujem...a veruj mi na rec nisam balavac promenio sam SEST mazivaa iste drzave?!

Witch-king of Angmar said...

Не знам одакле ти идеја да је мој став да размишљам да оставим државу због чанкочедиста и осталог шљама али веруј ми да ми не пада на памет тако нешто.