4.10.07

После Путина - Путин

Праву пометњу изазвала је изјава Владимира Путина да би желео да буде премијер Русије. Након што су вајни "аналитичари" покушали да одгонетну да ли ће Путин променити устав и омогућити себи трећи мандат, он је повукао сасвим логичан потез коју ти исти "стручњаци" никако нису могли да предвиде(што говори доста о њиховој правој стручности). Најзначајније од свега је да на место премијера не постоји ограничен број мадата већ се влада онолико колико постоји парламентарна већина која то подржава. За непријатеље Русије ово је права ноћна мора.

За нас је ова вест од изузетног значаја јер више није вероватна могућност(на коју је рачунао запад) да ће са новим председником Русије доћи нова политика према Косову и Метохији. Можемо рачунати да ће из Москве и даље стизати подршка очувању наше земље, а на нама је да будемо паметни и да је искористимо.

1 comment:

milan MNE said...

u inflaciji ruznih i gadnih vesti domace i zapadnocivilizovane sredine ova je vest grom ali pozitivni! znaci mora da dodje do necega sto je neminovno. kako nisu jos svedeni racuni i kako "pobednici" misle da
je kraj istorije ( po arhitekturi odrodjenog japanca fukujame) to bi se mogli zagrcnuti od vina kojim slave! ja sam ubedjen da ce doci do definitivnog armagedona tj. sveopsteg, svetskog i cak galaktickog rata a i mozda sire izmedju ljudi i nistaka, ja sam svoju stranu odabrao a i znam ko ce biti pobednik. pali andjeo nikada do sada nije pobedio svevisnjeg, tako bar kaze biblija a tako ce i biti. zato me ova vest ( uz sve sto je prati) ispunjava zadovoljstvom i cak vraca veru u smisao zivota!