20.11.07

Промашај без последица на сву срећу

Хтео сам да пишем о реакцији Слободана Антонића на текст др. Филипа Џенкинса који је пренела једна радио-емисија тзв. "грађанске Србије" али ме је Сиви Соко предухитрио у томе и рекао безмало све што сам и ја хтео. Када сам чуо за овај случај био сам убеђен, с обзиром да сам упознат са ликом и делом поменутог научника, да је текст или извучен из контекста или се ради о неком другом Филипу Џенкинсу. Испоставило се да је у питању ово прво.

Срећом, на поменутој емисији неће моћи да искористе ово против Антонића јер би тиме и себи пљунули у уста. А Антонићу нека је за наук, следећи пут неће имати толико среће. Штавише "следећег пута" не сме ни да буде!

2 comments:

MikeVronsky said...

О, хвала, колега -:). Да, Антонићева (иначе коректна) критика Пешчаника, извучена из (непостојећих) премиса које је брзоплето приписао Џенкинсу, стварно м еје непријатно изненадила. У праву си да овде нема последица, јер је Мрачна Страна та која је Џенкинса аматерски убацила у свој вагон. Али то не мења неоснованост Антонићеве непотребне критике самог Џенкинса, којег је стварно погрешно протумачио, ваљда ношен асоцијацијом насајт који га је објавио.
У праву си, иначе, ддругог пута не би требало да буде.

MikeVronsky said...

Извињавам се због лоше граматике горе. Нешто ме зеза тастатура па спаја реи и игнорише "спејс" кад не треба, притом пишем јако брзо. Нема едит-опције на овим блоговима, нажалост.