25.11.07

Личне забелешке за викенд

Одлучио сам да од данас уведем праксу писања личних забелешки за викенд, чисто да мало разведрим атмосферу, а и да мало моји читаоци виде каква сам као особа.

Елем, од ове године први пут славим крсну славу, Светог Николу, самостално и моја жена је већ кренула са прелиминарним припремама. Пошто је у питању посна слава почела је да чита неке рецепте, а проверавали смо и где се повољн може набавити риба. Славићемо два дана ове године, један за породицу један за пријатеље, да видимо хоћемо ли издржати па ћемо за следећу видети како ћемо.

Јуче сам од 16 часова па до поноћи гледао разне фудбалске утакмице на разним каналима. Сигурно мислите да сам луд! Елем, реванширали смо се Казахстану, колико-толико. Гледао сам и Болтон против Манчестер Јунајтеда и нису ме импресионирали и поред победе. Више је Јунајтед играо катастрофално него што је Болтон пружио неку партију. Звезда може да их победи још како.

И поред силног фудбала сам успео да ухватим завршетак филма "Бекство из Шошенка". То је један од мојих омиљених филмова, гледао сам га у биоскопу још пре више од 10 година и могу вам рећи да је на платну ипак ефектнији. Кад смо већ код бископа, нисам био сто година у једном. Чак ни на Синеманију нисам отишао ове године, разлог за то је био лош избор. Уопште, филмска индустрија избацује сва лошије производе. Пошто живим на Новом Београду признајем да сам био задовољан када сам прочитао да ће у оквиру "Делта Ситија" бити и синеплекс биоскоп. Нови Београд их више и нема откако је угашена "Југославија". Алине лези враже, у "Делта Ситију" на улазу у биоскоп стоји натпис "Ускоро"(читај: "Једног лепог дана, а можда и пре").

Недеља је дан за релаксацију, затим мало теретане а потом још фудбала на ТВ. Али не брините, није мој живот оволико једноличан. Уосталом видећете следећег викенда.

1 comment:

CresceNet said...
This comment has been removed by a blog administrator.