2.12.07

Личне забелешке за викенд 1. и 2. децембра

Јуче је била годишњица смрти покојног деде па смо се окупили на породичном ручку. Обично евоцирамо успомене на њега неком занимљивом анегдотом из његовог живота. Овога пута смо причали о последњој слави која се славила под његовим кровом и то 1947. године. Моји иначе славе Светог Николу. И констатовали смо да ћу, пошто ћемо жена и ја да славимо, након 60 година прекида ове године да обновим традицију. Најлепши део је ипак био игра са мојом шестогодишњом сестричином. Са њом је заиста право уживање.

Поподне и увече смо се углавном одмарали и гледали телевизију, свако своје: ја Фудбал, а жена свашта помало. Ја сам поново од 16 па надаље гледао фудбал. Елем, Милан и Јувентус су одиграли меч са пуно темпа и борбе, мало шанси и без голова. Јувентус има проблема са креативношћу у средини, а Милан физички не може да издржи ритам Серије А и због тога заостају. Барселона ван Камп Ноу и даље не може да победи. Овога пута зауставио ју је градски ривал Еспањол, и поред тога што су повели. Шта ли то не штима у Барси? Изгледа да односи међу саиграчима нису најбољи.

Немојте само да стекнете потпуно погрешан утисак! Нисам ја неки задрт тип, кућни мољац нити ми је живот тако једноличан. Једноставно, ван куће нема много тога. Позоришне представе смо безмало изгустирали, а избор у биоскопима је Богу плакати. Уопште, филмови који се снимају у последње време су никаквиг квалитета. Изгледа да у филмској индустрији понестаје идеја. Намерио сам се ипак да одем да погледам "Беовулф", ваљда ће бити чему.

Данас је жена већ почела да купује ствари за славу. Јесте да је мало рано али пошто први пут ради славу као домаћица хоће да све буде савршено. Није јој замерити.

Данас опет фудбал поподне па онда припрема за нову радну недељу. Дошао је и децембар, крај године је ту на прагу.

No comments: