9.12.07

Личне забелешке за викенд 8. и 9. децембра

Припреме за славу су сада почее озбиљно. Јуче и данас смо били у куповини, узимали смо углавном храну и репро-материјал и саставили смо списак обавеза које треба да извршимо до тог дана. Жена ће од среде преактично свако поподне да проведе спремајући храну, а мораће без мене да се сналази у суботу зато што радим(уместо 31 децембра). Срећом помоћи ће моја и њена мама иначе би пала с ногу.

Спремамо се и за Нову годину. Још нисмо смислили где ћемо али нешто ће да искрсне, увек тако буде. Још у октобру смо одлучили да остајемо у Београду. Ове године смо се баш напутовали. Нову 2007. смо у Бечу дочекали, потом летовање у Грчкој, а онда медени месец у Барселони. Време је да се примиримо мало.

Јуче смо посетили моју свастику и њену породицу. Њена ћерка ће за пар дана напунити 3 месеца и прави је слаткиш. Обожава да се носи, а ускоро ће се усправити и почети да пузи што значи нове бриге за родитеље. Али све то иде у рок службе.

Овог викенда сам гледао мало мање фудбала. Арсенал и Ливерпул су претрпели прве поразе и сада води Манчестер Јунајтед. Видећемо како ће ово утицати на поменуте тимове. Интер се одлепио на +5 од Роме а Реал побеђује али не бриљира нешто. Подсетите ме, зашто оно беше смењен Капело?

Чекају ме бурни дани на свим пољима и треба бити припремљен. А ви ме и даље читајте. :-)

No comments: