13.1.08

Личне забелешке за викенд 12. и 13. јануара

Ево, за Српску Нову Годину мало да опишем шта сам радио преко празника. Елем, на новогодишњу ноћ сам се прилично разболео и провео сам први и добар део другог јануара у кревету, уз традиционално лош ТВ програм. Ако ништа друго бар сам узео боловање за она два дана када је требало да радим па сам имао продужен одмор.

Бадње вече смо провели код мојих родитеља на вечери, а на Божић смо отишли код тазбине на ручак када смо и разменили поклоне. Била је наравно и свастика са мужем и ћеркицом која сада има 4 месеца. Обожавам са њом да се играм и она је једна дивна беба. Скоро никада не плаче, чак ни када јој нешто треба. А и лепо реагује на мене.

Још треба поделити поклона, конкретно мојој сестричини и кумици мој жене. То ћемо да обавимо наредних дана, а затим за пар дана скидамо јелку и лампице са прозора и тиме се за нас празници завршавају.

Не треба ни рећи да се требало навићи на поновни одлазак на посао, али на сву срећу, сви тек хватају залет тако да је и даље опуштено. Од сутра креће права радна недеља, која мени лично почиње одласком код ауто-механичара јер ми је једна будала откинула ретровизор док сам стајао да би моја жена изашла из кола. Срећом, покриће ме осигурање.

За викенд смо искористили лепше време и мало отишли да се прошетамо на Аду. Обишли смо цео круг око језера и прилично смо се уморили. Затим смо коначно успели да дођемо до ДВД копије немачког филма "Живот других" и вредело је чекати. Пуну критику добићете у некој од других блог белешки.

Ето, толико од мене за други викенд у 2008, први у мојим белешкама. Остајте ми здраво и срећна Нова година.

No comments: