18.11.08

Ипак још мало о "напреднима"...

Не желим да испадне да сам опседнут новом странком али морам да овде нешто кажем о једној од најшокантнијих изјава икада једног од политичара у Србији(а конкуренција у том погледу је прилично жестока). Ево шта је рекао Александар Вучић након што су га ухватили да не говори истину када је рекао да "никада, али баш никада" није споменуо границу Карлобаг-Огулин-Крловац-Вировитица:

„А је л’ ја баш говорим о тим градовима? Добро, ако су нашли један снимак, наћи ће и други, али ја сам о томе говорио најмање од свих. То је била политика коју сам заступао последњих 14 година. Ја тако не мислим и ако сам то рекао, погрешио сам.“


Добро је, од "никада, али баш никада" дошао је до "ја најмање од свих". Ко зна, можда једнога дана призна да је био генсек СРС(што покушава да избрише из прошлости).

Шалу на страну, желео бих да објасним због чега Вучићеву изјаву сматрам посебно шокантном. Није проблем што прича причу која је за 180 степени различита од оне коју је причао раније, није он ни први ни последњи. Ужасавајуће је то што признаје да у претходну причу није искрено веровао, да је 14 година људе гледао у очи и масно лагао!

И сада бих желео да питам оне који су отишли у СНС са уверењем да ће ови да се боре против жутог режима: ако је Вучић 14 година лагао, шта вам гарантује да сада говори истину?

No comments: