2.12.08

Збогом тата

Човек само до извесне границе може да поднесе одређену количину проблема и болести које га нападну, граница толеранције постоји за све...

Мој отац је био и срчани и плућни и нервни болесник. Некако га је тим редом све стизало...Иако духом никада није клонуо тело га је напуштало, све теже је ходао, чак и устајао, дисао...Више није могао да излази и да шета или да седи у кафани са пријатељима. На све ово надовезали су се и проблеми са цревима...Оно што је у први мах изгледало као обичан покварен стомак, испало је озбиљно запаљење које је морало да се оперише. Сам ток операције је прошао некако, али тата је био сувише слаб да би издржао пост-оперативни опоравак. Плућа су га издала...

Шта рећи? Увек остане нешто што нисте успели да урадите за њега, да му кажете...Мени је најжалије што није дочекао унуке, верујем да би га то препородило. Тата ми је много тога лепо показао, али издвојио бих љубав према фудбалу...Једино што сам, по његовим речима испао „педагошки промашај“ у том погледу пошто сам заволео Звезду, а он је био „партизановац“...

Ја? Ја сам и даље бистар и рационалан, можда зато што нисам још свестан, или можда зато што знам да морам да изнесем маму на плећима до даљњег...А и да наставим са својим животом.

3 comments:

Gray Falcon said...

Најискреније саучешће.

Anonymous said...

veliko saucesce. zelim ti da sto brze i bolje to prevazidjes. eto, uverio si se da je "pravda" prema partizanovcima okrutnije... i nisi bio dobar djak...sad bi bio sa kusturicom, belogrlicem, gorcinom a nadasve sa pokojnim duskom radovicem skupa! salu na stranu, primi izraze mog dubokog saucesca i nastavi da pises dobre tekstove!
prof dr milan knezevic, hirurg, kanarska ostrva

Veri and Rasho said...

Nemas pojma koliko dugo pratim tvoj blog, a evo, tek sada komentarisem...

Moje saucesce, samo ti mogu reci da mozes biti zahvalan na tome da ste bar mogli da procaskati o nekim stvarima. Kod mene je sve bilo gotovo u sekundi, nedgje oko 3:05 jednog jula na jednom brdu kod Doboja 1995....toliko toga nedorecenog...

Sve najbolje, gore glavu i pisi, vidis da ti je Bog dao taj dar....

R