21.5.09

И, јел' вам се допало?

Слушали смо стално приче од "опозиционара" под Милошевићем како "желе да Србија буде нормална држава", "да остваре везе са светом" и "да нас посећују државници из света"...То је био њихово виђење идеалне Србије.

Јуче сте имали прилику да видите како у пракси изгледа "веза са светом" и "посета државника": град блокиран целог дана, људи у немогућности да чак и прошетају улицама, наређење да се спусте ролетне и остали продукти пристигле демократије. Тако је то увек када Газда или неки од његових најближих сатрапа дође да обиђе вазални посед. На тај начин вам ставља до знања шта мисли о вама, а, да будем искрен, не могу рећи да га кривим превише. За ово сте 2000. године гласали, због овога сте шетали, лупали у шерпе и лонце, ред је да мало окусите чорбу коју сте сами себи закували. Јел'вам прија? Судећи по коментарима људи око мене, тешко. Уостало, није битан одговор на питање из наслова колико је битно је шта ћете урадити тим поводом.

А ја? Да парафразирам једну популарну америчку паролу, мене немојте да кривите, ја сам 5. октобра 2000. године остао код куће.

No comments: