7.8.09

Преживео сам!

Бајерн је био пре 18 година...Тада сам последњи пут осетио овакве емоције, овакву енергију на трибинама и на терену, овакву радост...Клинци рођени те године славе ових дана пунолетство. Е па срећно вам пунолетство драги звездаши, сада и ви имате вашу легендарну утакмицу! Жао ми је што сте чекали оволико, али даће Бог, следећих 18 година биће вам веселији!

Пошао сам оптимистичан на утакмицу, али ја сам увек такав, не могу рећи да сам имао осећај али било је у ваздуху "нешто"...Елем, уђох, седох ...Екипе улазе на терен, север креће са песмом "Пуне трибине лудих навијача..." Креће и утакмица...Прође шездесетак секунди и Лекић га даде...у сопствену мрежу! Е до мојега! Још једна класична наша прича. Север не престаје да пева, али зачудо, не престају ни исток ни запад упркос хладном тушу, најблаже речено и не мислим на кишу која је лила. За дивно чудо, опоравили смо се безмало одмах. И око мене на трибини(запад) нису људи ламентирали над судбином већ смо наставили по систему "хајде бар да се забавимо добро" и "три или четири, исти клинац". Кренули смо у нападе...

Сигурно сте имали овакав утисак током свог звездашко стажа: јури Звезда резултат, а време пролази ко муња брзо, док трепнеш ето полувремена а ти ниси урадио ништа! Вечерас је било нешто чудно...Стезали смо обруч око гола некако били све опаснији и у једном тренутку погледах на семафор очекујући да је двадесет и неки минут. Није прошло ни десет! О Боже, да ли је могуће, да ли ћемо једном и ми чудо да направимо? Осамнаести минут, иде акција, Паја центрира, Перовић скаче. 1:1!!!!!! НА ВРЕМЕ!!!! 'Ајд' још један до полувремена па у другом јуриш! Крећемо да их стиснемо, близу смо гола...Онда мало опада темпо иде дуга лопта на наш казнени петљанција у одбрани карамбол и лопта поново у нашој мрежи. Е до мојега, други део! А оно ђубре што га даде провоцира север по систему "готово је". Е мученик, шта га је тек чекало...

Мало смо били григорани и на терену и на трибинама, али за разумети је било. Кратко је трајало, север поново грми, исток и запад прате. Перовић продире по десној страни убацује по земљи, Лекић улеће и ГОЛ!!!! Овога пута у праву мрежу! 2:2!

Али сад ће време да полети, доћи ће полувреме за секунд! Али не! Невероватно, јуримо резултат а минути пролазе као сати? Шта се дешава? Нападамо, сваки корнер је полушанса, покушава се из даљине...Момци се боре, не да се часно опросте већ ДА ПРОЂУ ДАЉЕ!!!! ОНИ ВЕРУЈУ!!! Е па верујемо онда и ми на трибинама!!!! Три гола, шта је то, ништа! СВИ У НАПАД!!!

Стежемо обруч али нема завршног потеза а и темпо опада...Ево зауставног времена, креће Нинков у контру, центрира, Блажић лево, хвата волеј...СТАТИВА! Да ли је могуће да ћемо да извисимо за длаку? Крећу у напад они, узимамо лопту, имал и времена за још једну акцију, дубинска у казнени, одскаче Лекићу на чело...3:2!!!!!!!! ЛУДИЛО!!!! Људи се грле и љубе као да смо освојили Лигу УЕФА! Ово ће бити вече за памћење, сада је то извесно!

Полувреме, почиње невиђени пљусак, север још пева мада не цео, осећа се позитивна енергија. Како год да се заврши нећемо ићи кући к'о попишани, то је сигурно.

Наши излазе први на терен у другом полувремену, то није уобичајена пракса. Горе од жеље да дођу до два неопходна гола! Крећемо жестоко, два центаршута две шансе, опасни смо по боковима, али опет фали завршни потез...Прошло 10 минута, и даље споро, улази Каду, ваљда је то оно што нам фали...Али темпо опада, играчи се спорије крећу, физички су исцрпљени...Срце хоће али тело не слуша...Нема везе помислих, на крају аплауз за њих, како год да буде. Ђорђевић избачен. Престрого! Али и да није, разумите човека, повукле га емоције...Парадоксално, али то покреће играче у извесној мери. Лазетић продире, Перовић јури наизглед изгубљену лопту, њихов играч наивно стартује...ПЕНАЛ!!!!Не могу да верујем!!! Па зар неко против нас да направи глуп пенал, то ми радимо! Каду узима прилази лопти и шаље је мирно у мрежу! 4:2!!!!!!! ЈОШ САМО ЈЕДАН!!!!!


Испровоцирасмо и њиховог да добије црвени. Значи не верујем! Па овакве ствари се нама не дешавају! Гума убацује са леве стране унутрашњом, Перовић сам на пет метара....


'ММММТИЈА МАТЕР! Не могу да верујем да га не даде!!!!


Време тече, приближава се крај регуларног тока. 'Ајмо моци у последњи јуриш! Минут 89-ти, Гума поново центрира са леве стране унутрашњом, скаче Лекић...Да ли ју је креснуо, да ли је само збунио голмана...

И КОГА УОПШТЕ БОЛИ К***Ц????? 5:2!!!!! 5:2!!!!! 5:2!!!!! 5:2!!!!! 5:2!!!!!

ЛУДИЛО! ПОТПУНО!!!! НЕПОЗНАТИ СЕ ГРЛЕ И ЉУБЕ!!!!! ЗА ОВО СЕ ЖИВИ!!!!

Сад се треба одбранити, Маракана је у трансу...Страха има, није да нема али Динамо ништа није умео да направи осим да се потуче!!!! Пет минута зауставног је постало ко зна колико али судија свира крај!!!!

ИДЕМО ДАЉЕ!!!!!!

Нико не напушта Маракану, славимо као да је финале у питању, пева се "Још једна победа и титула..." Ово прво јесте, на ово друго ће сачекамо, али оно није утопија, будите сигурни у то! "Нека вечерас, свако зна, да је Звездина победа..."

Оцене: СВИМА 11!!! Боли ме к***ц за грешке у одбрани, за то што је Исах мало много давио лопту, што је Гума играо левог бека...Има ко је плаћен да врши анализе! МЕНЕ ПУСТИТЕ ДА СЛАВИМ!!!!!

5 comments:

Anonymous said...

znaci po tebi je ovaj "pravedni" sajt iz naslova samo za cigane( ne mislim na rome nego na navijace zvezde) pa stoga drugi ne bi trebali da ga citaju i da se ne javljaju na komentare! e pa, cestitke srpskom brendu na prolasku a gorak ukus skoro do gadjenja zbog otvorene pristrasnosti. znaci nije samo tadic taj koji deli srbiju na prvu i drugu. u koju ti spadas?

Witch-king of Angmar said...

Е браво ако си то видео о чему пишеш! Стварно треба бити посебно злонамеран, да не кажем нешто друго, па протумачити ову моју забелешку тако као што си ти!

Писао сам о свом доживљају утакмице и ниједном речју нисам поменуо никог другог. Шта си ти прочитао, то само Бог зна!

Anonymous said...

ja sam samo video nastavak tvog pisanja od jednog od proslih derbija ako se secas, i tvoju neizmernu obojenost "srpskim brendom" (o trosku drzave btw, protiv koje ti imas , barem u tvojim , meni dopadljivim clancima, jako i opravdano protiv). ovo zadnje srocenije, vidim samo kao deljenje (opet?) srbije na "prave" tj. vas i na druge ...i ne moj mi pricati kako to nije tako, bar bi prema tvom , nazalost preminulom , ocu(slava mu) mogao imati vise ...hm , da li bi i on bio od onih "drugih". nisam pomenuo tvoju cast samo pisanje koje je ispod intelektualnog nivoa ovog bloga, a ti ako me vec prozivas , znas dobro sta sam ja video u tvom clanku: SRBIJA DO TOKIJA, pazi(mo) samo da ne bude: SRBIJA K´O NOKIA!!!

Witch-king of Angmar said...

Шта да ти радим, гледај како год желиш, баш ме брига...А покојног ми оца изволи изоставити из овога.

Anonymous said...

sa vrlo duznim postovanjem sam se odnosio prema tvom ( i ostalim) ocevima ...i nemoj to da uplices. e, sad, kako ja gledam na tvoj komentar, to sam iskazao i ne krijem se ( mislim da je neuputno da ostavljam puno ime i prezime, iako ga se ne stidim, naprotiv, uostalom ni ti ne ostavljas tvoje ime iprezime pa nikom nista). jos jednom o ocevima sve najbolje, nasi su , zar ne? ne svidja mi se podela na jedne i druge i tacka!