5.10.09

Последње обележавање, надам се

Ево, протекло је 9 година од „успостављање демократије“. Новине и ТВ ће сигурно данас бити посвећене томе(у паузи између хистеричних тирада о "хулиганима"), тако да нема потреба да се ја превише бавим, а и треба ми нормални да мало и побегнемо од свега.

Не могу, пак, а да не приметим да у причама ових дана доминира једна врста изненађења (и увређености) што није испало све како су људи замислили. Јавност је, к'о бива, шокирана што се ништа битно није променило и што побољшања скоро нема ни у једној сфери живота.

Ја, међутим, нисам уопште изненађен. Напротив, ово је управо оно што сам очекивао. Јер ја нисам ништа замишљао већ гледао реално шта се дешава. И видео ово што имамо данас...

Надам се само да је ово последња година у којој обележавамо овај несрећни датум.

1 comment:

Anonymous said...

Добар старт